Acasă STIRI THE ALLIANCE: MOTIVUL PENTRU CARE CMA CGM A TERMINAT ACORDUL CU HANJIN...

THE ALLIANCE: MOTIVUL PENTRU CARE CMA CGM A TERMINAT ACORDUL CU HANJIN SHIPPING?

858
1
Sursă poză: worldmaritimenews.com

Hapag-Lloyd, Yang Ming Line, Hanjin Shipping, “K” Line, NYK Line și Mitsui OSK Lines urmează să formeze, începând cu aprilie 2017, o noua alianță care va dura cinci ani și  care va acoperi toate liniile comerciale estice și vestice.

THE Alliance are ca membri transportatori, care împreună dețin 18% din capacitatea globală a flotei de nave de transport marfă, mai exact peste 620 de vase.

Prin fuziunea companiei Hapag-Lloyd cu United Arab Shipping Company în vara acestui an, alianța a mai adăugat un membru important, capacitatea totală a acesteia crescând la 4 milioane TEU.

“Acest acord constituie un punct de referință și va permite celor șapte membri de a acoperi în mod direct piața.”, arată declarația THE Alliance.

În luna aprilie a anului 2016 CMA CGM, Cosco Group, Evergreen Line și Orient Overseas Container Line au format o altă alianță, Ocean Alliance, care acoperă 35% din capacitatea transport maritim a liniei Asia-Europa și 28.9% din linia trans-Pacific.

Deși la începutul lunii mai se vorbea despre aderarea Hyundai Merchant Marine, compania a ales alianța 2M care acoperă 15,9% din capacitatea linie trans-Pacific și 33,4% din linia Asia-Europa.

Nici locul pe care îl ocupa Hanjin Shipping în THE Alliance nu este unul clar după ce în mai puțin de o lună, compania a depus un dosar pentru administrare judiciară în instanță și a primit interdicție de a mai intra în porturi.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here