Pierderi de 443 de milioane de dolari în prima jumătate a anului, faliment declarat în vara aceluiaşi an, 90 de milioane de dolari în fonduri de urgenţă pentru a-şi descărca navele, 14 nave acostate la Singapore şi două nave vândute, iar acestea sunt doar câteva din lucrurile prin care compania Hanjin Shipping a fost nevoită să treacă în 2016. Lista nu se încheie însă aici.
Agenţia de ştiri Bloomberg a relatat faptul că aceeaşi instanţă care i-a declarat falimentul, intenţionează să publice, până vineri, planurile detaliate de a vinde reţeaua Hanjin din SUA.
Anunţul urmează să ofere detalii cu privire la programul de licitare şi termenul limită de depunere, cu un acord ce se aşteaptă să fie semnat până la jumătatea lunii noiembrie. Vânzarea ar implica, din cele spuse de Bloomberg, clienţii, personalul, navele şi unele active din reţeaua transpacifică a Hanjin Shipping.
Înainte de a fi depusă administrarea judiciară, la sfârşitul lui august 2016, Hanjin reprezenta un actor major în reţeaua transpacifică de transport cu o cotă de piaţă de 7%.
Amploarea şi complexitatea colapsului din momentul declarării administrării judiciare fac ca povestea Hanjin să se dezvolte şi pe parcursul următoarelor luni, aşa că vom reveni cu detalii în ceea ce priveşte situaţia companiei coreene.