Divizia sud-coreană a firmei de contabilitate PricewaterhouseCoopers (PwC) a recomandat lichidarea completă a operatorului de transport containere Hanjin Shipping, care se află deja în faliment.
“Lichidarea Hanjin este o alegere viabilă din punct de vedere financiar.”, a declarat firma în fața instanței.
PwC a evaluat valoarea activelor Hanjin la 1,5 miliarde de dolari.
Hanjin are drept termen limită luna februarie a anului 2017 pentru a prezenta un plan de reabilitare. Chiar și cu acest termen limită setat, instanța a început să scoată la licitație active importante ale companiei de transport.
În luna noiembrie, Korea Line a câștigat rutele Hanjin din Pacific, inclusiv informații ale clienților, untitățile din SUA, China și Vietnam, precum și active și fortă de muncă.
La începutul lunii decembrie, proprietarul Korea Line, SM Group a declarat că a retras suma licitată pentru terminalul internațional TOTAL Termninals International din portul Long Beach.
MSC și Hyundai Merchant Marine ar coopera pentru a câștiga cota de 54% pe care Hanjin o are, MSC deținând deja 46% din terminal.