Dacă în primul trimestru din 2016 grupul francez a înregistrat pierderi de 100 de milioane de dolari, iar în ultimul trimestru al aceluiași an compania a avut un profit de doar 45 de milioane de dolari, în primul trimestru al anului 2017 profitul net al CMA CGM a ajuns la 86 de milioane de dolari
Creșterea economica lentă a scăzut ratele de transport contribuind la falimentarea Hanjin în 2016 și la declanșarea unor măsuri de consolidare, inclusiv cumpărarea de către CMA CGM a NOL cu 2,4 miliarde de dolari. Se pare că această mișcare a fost una inspirată, având în vedere faptul că, profitul înregistrat de NOL, de 26 de milioane de dolari, a fost primul înregistrat din ultimii 6 ani.
CMA CGM a declarat că profitul operațional se află în continuă creștere și în acest trimestru, menționând și faptul că tarifele de transport au văzut o îmbunătățire neașteptată. Scopul companiei este de a reduce costurile totale cu 1 miliard de dolari până la sfârșitul lui 2017.